emyclub

بیوگرافی هایپر سونیک <
جستجوگر وب
بیوگرافی هایپر سونیک

 بیوگرافی هایپر سونیک Hyper Sonic

نام : هایپر سونیک 

اولین حضور : سونیک و ناکلز 3 (تنها حضور)

وسیله تبدیل :‌ سوپر امرالدز (7 الماس آشوب ارتقا یافته با مستر امرالد)

رنگ خز : به رنگ های هفت الماس آشوب متغیره

رنگ پوست : هلویی

رنگ چشم : سبز

 

بیوگرافی کلی :


هایپر سونیک قدرتمند ترین تبدیل سونیک هست که با استفاده از هفت سوپر امرالد (ارتقا یافته کیاس امرالد توسط مستر امرالد) به این تبدیل میرسه شما در بازی سونیک و ناکلز 3 هایپر سونیک رو میبینید ولی تو هیچ بازی دیگه ای نیست .

تبدیل توی این بازی به این صورت هست که شما هفت سوپر امرالد رو به دست میارین سپس زمانی که 50 تا حلقه به دست اوردین و هیچ شیلد محافظی هم نداشتین با فشار دادن دو بار کلی پرش سونیک رو تبدیل به هایپر سونیک میکنین.

 

هایپر سونیک از کجا اومده اصلا :


توی بازی سونیک و ناکلز مرحله تپه ی قارچ سونیک ناکلز رو میبینه که یه چیزی رو پنهان می‌کنه وقتی که دنبالش میره با یه حلقه رنگارنگ غول پیکر مواجه میشه که وقتی داخلش میشه وارد هیدن پلیس میشه
کیاس امرالد ها توسط مستر امرالد به سوپر امرالد تبدیل میشن ولی قدرت خودشون رو از دست میدن
سونیک دوباره اونا رو شارژ می‌کنه و تبدیل هایپر سونیک رو به دست میاره

 

 

 

 

ظاهر شخصیت : 

 


ظاهر هایپر سونیک دقیقا شکل سوپر سونیکه با این تفاوت که رنگ بدنش به رنگ های هفت زمرد متغیره و دور بدنش چندتا ستاره در حالت شناوره و وقتی حرکت میکنه چندتا تصویر از خودش بجا میمونه

 

 

 

 

 

 قدرت ها و توانایی ها :

 


 

سرعت هایپر سونیک نامحدوده و قدرت اون هم به قدری زیاده که قابل محاسبه نیست. اون از تمام توانایی های سوپر سونیک مثل شکست ناپیری در برابر حملات , بهبود قدرت و سرعت و توانایی های پرش برخورداره البته بسیار بیشتر از سوپر سونیک. از اونجایی که هایپر سونیک یه نسخه بالا تر از سوپر سونیکه میتونیم بگیم تمام قابلیت ها و قدرت های اون از سوپر سونیک پیشی میگیره. همچنین هایپر سونیک توانایی های جدیدی داره که سوپر سونیک از اون قدرت ها برخوردار نیست.

هایپر سونیک کاملا دربرابر حملات دشمن و تیغ ها غیر قابل نفوذه با این حال اون هنوز با له شدن یا سقوط کردن از بین میره (البته سقوط کردن در خارج از مراحل عادی برای هایپر سونیک و سوپر سونیک بی معنیه چون اونا از قابلیت پرواز برخوردارن وگرنه چطور توی مرحله روز قیامت تونستن خارج از جو زمین پرواز کنن)

همچنین هایپر سونیک میتونه که زیر آب هم نفس بکشه البته یه اتک جدید به دست اورده که شبیه Homing Attck هست به این قدرت Hyper Flash میگن .

هایپر فلش چیه ؟ شما وقتی تو بازی دو بار کلید پرش رو بزنین صفحه چشمک میزنه و تمام ربات هایی که اونجا وجود داشتن از بین میرن.

همچنین با این قدرت سونیک میتونه به هر جهتی بره شما کافیه در حال پرش یکی از کلید های جهتی رو بگیرین و دوباره دکمه پرش رو بزنن Hyper Flash انجام میگیره و سونیک هم به جهتی که دلخواهشه میره.

مثل سوپر سونیک اگه سکه های شما به پایان برسه شما از تبدیل خارج میشین و به فرم عادی باز میگردین.

 

نکات جالب :


  • نام هایپر سونیک از اصطلاح مافوق صوت (hypersonic) گرفته شده
  • توانایی هایپر سونیک یجور اون رو مجبور میکنه که داخل حلقه های چک پوینت بشه و وارد مرحله  Bonus Stage بشه
  • اگه شما در مرحله Carnival Night Zone هایپر فلش رو انجام بدین به مانع های ستاره شکل برخورد میکنین
  • وقتی که هایپر سونیک بشین دیگر اشیا ابی هم به رنگ هایپر سونیک میشن مثل پرنده های ابی یا باندکنک های ابی یا تصویری کوچک از سونیک که گوشه صفحه هست
  • اگر در مرحله Launch Base Zone سونیک در زیر اب به هایپر یا سوپر سونیک تبدیل بشه رنگی شبیه شدو پیدا میکنه
  • اگر شما پس از پایان مرحله به سرعت به وسیله Debug mode به هایپر سونیک تبدیل بشین رنگ اسم سونیک در صفحه پایانی مرحله به رنگ هایپر سونیک میشه.
  • در مراحل ویژه سونیک منیا میتونیم که کلمه هایپر رو پیدا کنیم این اتفاق به معنی اینه که قرار بوده هایپر سونیک تو سونیک منیا باشه ولی بعدا این ایده لغو شده

 

 

خب دوستای گل این بیوگرافی هم تموم شد امیدوارم لذت برده باشین


 

[ جمعه 20 دی 1398 ] [ 22:04 ] [ UltraSonic ] [ بازدید : 522 ] [ نظرات (0) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
دانلود فن گیم Sonic Chrono Adventure (پنجشنبه 28 اسفند 1399)
بیوگرافی سالی ایکورن (سه شنبه 26 اسفند 1399)
دانلود سونیک منیا پلاس (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود فن گیم SonicSouls (آرشیو) (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود بازی Sonic 2 CD remake (دوشنبه 13 مرداد 1399)