emyclub

بیوگرافی تیلز <
جستجوگر وب
بیوگرافی تیلز

بیوگرافی تیلز Miles Tails Prower

نام : مایلز (تیلز) پراور 

جنسیت :‌ مذکر

اولین حضور : بازی سونیک 2

مهارت ها : پرواز - اتک چرخشی با دم - ساخت و تعمیر وسایل - ساخت هواپیما

صدا پیشگان شخصیت (انگلیسی)

Corey Bringas (1999-2000), Conner Bringas (2001), William Corkery (2003-2005), Amy Palant (2005-2010), Kate Higgins (2010-2013) Colleen O' Shaughnessey (2014-present)

صدا پیشگان (ژاپنی)

Kazuki Hayashi (1999), Atsuki Murata (2000-2001), Ryō Hirohashi (2002-present)

 

مایلز پرارور با نام مستعار تیلز شخصیتی پر طرفدار در سری بازی های سونیک است

اسم او از واحد مایل بر ساعت یعنی (Mile per hour) گرفته شده. تلفظ : مایل پر عاور که اشاره به سرعت مشهور سونیک داره

اون یه روباه طلایی و نوجوانه در 7 مارس شخصیتش متولد شد و 16 اکتبر 1992 در بازی سونیک 2 سگا اولین حضور خودش رو داشت. (توضیح اضافه نسخه ای که در 16 اکتبر منتشر شد 8 بیتی بود و 16 بیتی بازی در ماه نوامبر منتشر شد)

رنگ خز او در سونیک 2 نارنجی بود در سونیک ادونچر 2 به رنگی مابین نارنجی و زرد رسید و در سونیک هیروز رنگ زرد روشن داشت در سال های 1993 و 1995 در بازی های شخصی خودش با نام های Tails and the Music Maker for the Pico و بازی Tails Adventure and Tails' Skypatrol for the Sega Game Gear بازی کرد

 

 

دیزاین کاراکتر

 

Yasushi Yamaguchi هنرمند تیم سگا و طراح سونیک و تیلز شخصیت تیلز را از سریال Tails and Guss مجددا طراحی کرد و طراحی اون برنده شد

یاماگوچی طراحی خود را با یک کار کامل کرد اون اسم مایلز رو اسم اصلی شخصیت قرار داد و تیلز رو نام مستعارش قرار داد و در آخر نام کامل شخصیت مایلز تیلز پراور شد.

Tails توسط Yuji Uekawa برای Sonic Adventure دوباره طراحی شد (به همراه همه شخصیت های Sonic). خز تیلز را به رنگی ما بین زرد و نارنجی تغییر داد.

در کتاب طنز آمریکایی Sonic ، به همراه کارتون ماجراهای سونیک خارپشت و سونیک خارپشت ، او ابتدا قهوه ای رنگ بود ، اما در نهایت هنرمندان تصمیم گرفتند این را تغییر دهند تا با ظاهر درون بازی او مطابقت داشته باشد.

تیلز اولین بار در سونیک 2 برای کنسول game gaer مشاهده شد  جایی که توسط Robotnik / Eggman به دلیل باجگیری ربوده شد. او برای اولین بار در نسخه Megadrive از Sonic the Hedgehog 2 حضور داشت.

او یک شخصیت قابل پخش از کنترل دوم بود و می توانست به عنوان بازیکن اصلی برای بازی اصلی انتخاب شود.

Sonic choas 1993 ، در Game Gear / Master System دومین بازی بود که در آن بازیکن می توانست Tails را کنترل کند و اولین باری که بازیکن می توانست پرواز خود را کنترل کند.

تیلز سومین حضور اصلی خود را در سال 1994 هنگامی که Sonic the Hedgehog 3 منتشر شد ، این بار با دستیابی به توانایی انتخاب سونیک و استفاده از تیلز برای پرواز سونیک به مناطق دیگر ، تیلز در این بازی چرخش دم های خود مانند هلیکوپتر را بدست آورد. او همچنین توانایی شنا در زیر آب را به دست آورد ، کاری که سونیک هرگز نتوانسته است انجام دهد.

ویرایش ظاهر انفرادی

 

Tails در اولین بازی انفرادی خود در Tails 'Skypatrol بازی کرد که یک بازی پازل شبیه بازی Game Gear است که به طور انحصاری در ژاپن منتشر شده است. بعداً در همان سال Tails Adventures دنبال شد که یک سیستم عامل Metroid-esque با عناصر RPG است. Tails همچنین ستاره بازی Tails and the Music Maker for the Sega Pico میباشد.

خب درباره ظاهر او در بازی بسه چون مطلب طولانی میشه.

جالبه بدونین که یه پیام مخفی در سونیک سی دی است که با کدی در ساند تست مشاهده میشه و اون پیام به این صورته که تیلز در کنار ماشینی ایستاده و میگه "شما رو در بازی بعدی میبینم" (See you next game)

تصویری از بازی سونیک سی دی

تیلز یک دوست خوبه و شخصیتی کاملا فروتن داره او از سونیک به عنوان یک قهرمان تقلید میکنه البته اعتماد به نفس نداره. همیشه در کنار سونیک توانمند ظاهر شده و به او کمک میکنه هوش بالایی داره و حتی در بعضی از مواقع بیشتر از اگمن باهوشه در مواقع ظولانی این تفکر پیش میاد که فقط از بودن در کنار سونیک لذت میبره در صورتی که در سونیک ادونچر 2 شخصیتی مستقل داره.

نقاط ضعف : اعتماد به نفس پایینی داره و در بعضی از مواقع راز ها رو برملا میکنه (برای مثال تو سونیک ادونچر 2 به اگمن گفت زمرد هرج و مرج سونیک تقلبی بود) 

خب امیدوارم لذت برده باشید اعضای گل

 

 

منبع : https://sega.fandom.com

[ پنجشنبه 19 دی 1398 ] [ 12:19 ] [ UltraSonic ] [ بازدید : 246 ] [ نظرات (0) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
دانلود فن گیم Sonic Chrono Adventure (پنجشنبه 28 اسفند 1399)
بیوگرافی سالی ایکورن (سه شنبه 26 اسفند 1399)
دانلود سونیک منیا پلاس (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود فن گیم SonicSouls (آرشیو) (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود بازی Sonic 2 CD remake (دوشنبه 13 مرداد 1399)