emyclub

بیوگرافی کریم خرگوش <
جستجوگر وب
بیوگرافی کریم خرگوش

بیوگرافی کریم خرگوش Cream the Rabbit

نام : کرم خرگوش

القاب : کرمی - خرگوش شیرین

سن : 6 سال

جنسیت :‌ مونث

رنگ چشم : قهوه ای 

تیم متحد : رز

اولین حضور : سونیک ادونس 2

 

نزدیکان : وانیلا خرگوش (مادرش) و چائو

قدرت ها و توانایی : پرواز - قلب پاک - پرتاب سنگ - سوار کاری - حمله به دشمن با چائو

 

درباره شخصیت

کریم خرگوش (Cream the Rabbit) یک شخصیت داستانی از مجموعه بازی های سونیک خارپشته او دختر وانیلا خرگوش و دوست نزدیک چائو چیز هست . وقتی که دکتر اگمن وارد دنیای اون شد او به سونیک و دوستاش پیوست.

او با گوش های بزرگی که داره میتونه مثل تیلز تا مدت محدودی پرواز کنه .

کریم یه خرگوش خوش اخلاق و مودبه البته بعضی از وقت ها بدلیل قلب کودکانه اش ساده لوح جلوه داده میشه.

اون بسیار کنجکاوه . توی کاری که بهش سپردن تمام تلاش خودشو میکنه. اگر چه که هنوز بچه هست اما بسیار شجاعه و برای کمک به دوستاش همه جا حاضر میشه و دقیقا همون نقشی که تیلز برای سونیک و تیمش داره رو برای تیم رز ایفا میکنه.

 

 

چگونگی ایجاد شخصیت

این شخصیت مثل سونیک و سیلور از اول قرار بوده که گونه ای دیگه از حیوانات باشه اون قرار بود مثل تیلز یک روباه باشه و شخصیت مقابل تیلز باشه مثل سونیک و امی اما در طراحی ثانویه اوضاع فرق کرد و تصمیم گرفتن که خرگوش باشه.

کریم قرار بود که نقش شخصیت پرواز کننده رو در سونیک هیروز برای تیم رز ایفا کنه اما تصمیم گرفته شد که شخصیت در بازی سونیک ادونس 2 برای طرفداران سونیک معرفی بشه و به قول معروف جا بیوفته.

 

طبق گفته ی سگا این شخصیت برای بازیکنان مبتدی طراحی شده و برای اینکه به چهره اش به عنوان یک دختر شیرین آسیب نرسه چائو رو برای حمله بهش دادن.

 

ظاهر شخصیت

کریم یه خرگوش کوچیک انسانی و بی‌آزار هستش. اون خز خامه‌ای و چشمهای قهوه‌ای داره. روی سرش و ته گوش‌هاش هم نارنجیه. یقه لباسش سفید و آبی و کفش‌هاش هم زرد و نارنجیه. لباسش ساده‌ست و گوش‌هاش هم معمولاً پشت سرش آویزون میکنه. 

 

 

 

 

 

 

اخلاق و شخصیت

کریم بدلیل تربیت خوبی که مادرش داشته رفتاری شبیه به شاهزاده ها داره و همه رو با لفظ آقای یا خانوم صدا میکنه همیشه لبخند بر لب داره و خوش اخلاقه. اون هیچ وقت ادب رو کنار نمیذاره حتی هنگام حمله به اگمن اون رو مودبانه خطاب کرد (یعنی صبر داره در حد صبر حضرت ایوب من اگه جاش بودم فحش میدادم +ـ+)

کریم صادق و خوشحال و دل پاکه همیشه سعی میکنه به دوستاش کمک کنه و با هر کسی که صحبت میکنه مودب و صمیمانه صحبت کنه .

کریم بسیار شجاع و نترسه و این خصوصیت با توجه به سنی که اون داره فوق العاده هست .

او بسیار کنجکاوه و عظش دانش داره از بیان کردن عصبانیت خودش ترسی نداره اما به صورت معدبانه بیان میکنه و هرگز رفتار نادرستی از خودش نشون نمیده.

کاری که بهش سپرده میشه رو با تمام تلاشش انجام میده و مسولیت پذیره.

البته شخصیت حساسی داره و با اتفاقی کوچک ممکنه شروع به گریه کردن بکنه.

کریم علاقه داره که با دوستاش توی طبیعت و فضای باز بازی کنه اون توی خونه از تماشای تلوزیون و نقاشی کردن هم لذت میبره

 

قدرت و توانایی ها

کریم میتونه از گوش‌های بزرگش به عنوان بال برای پرواز استفاده بکنه و این قابلیت رو داره که آزادانه به هر طرف حرکت بکنه. شاید نتونه به اندازه روژ یا تیلز، سریع باشه یا طولانی پرواز بکنه اما میتونه به صورت افقی بیشتر پرواز بکنه. هرچند که در سونیک جنریشنز شاهد این بودیم که تونست همپای سونیک با سرعت حرکت بکنه. همچنین کریم میتونه وزن زیادتر از خودش رو در پرواز حمل بکنه و ما این رو در سونیک هیروز دیدیم.

مثل بسیاری از کارکترهای سری سونیک، کریم هم سرعت بسیار زیادی داره حتی نزدیک به سونیک. زمان دویدن کریم از روش مخصوصی استفاده میکنه که ردیابیش توسط دشمن رو ناممکن میکنه. همچنین کریم از حرکات آتروباتیک و سریعی هم برخورداره که در هنگام پرواز و حرکت روی ریل‌ها از اونها بخوبی استفاده میکنه.

 

 

روابط

وانیلا خرگوش (مادر) :

وانیل خرگوش مادر کریمه و چهره و الگوی بسیار مهمی برای کریم توی زندگی بوده . هر دو همدیگه رو خیلی دوست دارن و عاشق هم دیگه هستن (خب طبیعیه مادر و دخترن)

بخاطر مادرشه که کریم بسیار مودب رفتار میکنه چون مادرش تمرکز بسیار بالایی روی تربیت اون داشته.

شخصیتی مثل هم دارن یعنی مودب و دوست داشتنی. در بازی سونیک راش دیده شد وقتی وانیلا و کریم, بلیز رو به  خونه دعوت کردن بسیار مودبانه با او به عنوان یک مهمان رفتار میکردن.

در بازی سونیک ادونس 2 او همیشه نگران مادرش بود که مبادا توسط اگمن ربوده بشه و وقتی اگمن دوباره پیداش شد و مادرش رو دزدید به شدت گریه کرد که بعد سوپر سونیک در مرحله extar zone اون رو نجات داد.

 

چیز چائو :

چیز چائو به همراه برادرش چائوکولا بهترین دوستای کریم خرگوشن . ما هیچ وقت چیز چائو و کریم رو جدا ندیدیم.

از زمان اولین حضورش تو سونیک ادونس 2 بهترین دوستای همدیگه بودن و به همدیگه امید میبخشیدن.

 

 

 

 

امی رز:

کریم و امی رز رابطه ای بسیار نزدیک مثل دو تا خواهر دقیقا مثل سونیک و تیلز که همدیگه رو برادر خودشون میدونن.

کریم و امی به همراه بیگ عضو تیم رز هستن . در سونیک ادونس 3 اگه اونا رو انتخاب کنیم با نام "Team Jubilee" شناخته میشن.

امی همیشه مراقب کریمه مثلا در بازی شدو خارپشت امی دائما در قلعه به دنبال کریمه و به شدو میگه که باید اونو پیدا کنه

 

 

 

 

 

بلیز گربه : 

بلیز تنها سفر میکرد، بعد از شکست دادن دکتر اگمن برای اولین بار، کریم با مخفی شدن بلیز رو سورپرایز کرد. اولش بلیز یه کم خشن بود، ولی کریم به سمتش رفت و همراه مادرش وانلیا خرگوشه، اونو به خونشون دعوت کردن. بلیز فکر میکرد که این دعوت آرام از یه غریبه ممکنه تهدید باشه.

بعد کریم قبول کرد که اطراف رو به بلیز نشون بده و ماجراجویی‌شون درست مثل تیلز همراه سونیک شروع شد. بلیز کلاً روی جمع کردن زمردهای سُل متمرکز شده بود. هرچند به محض شروع سفرشان، بلیز احساس علاقه به کریم کرد، در نهایت کریم برای بلیز بعنوان یه دوست و نه یه راهنما شد. بعد از نابود کردن ربات اگمن که کریم رو دزدیده بود بلیز بسیار نگران کریم شد و برای پیدا کردنش به دل انفجارها زد بدون اینکه بفهمه کریم از قدرت پروازش برای فرار از آتیش استفاده کرده.

وقتی بلیز کریم رو ترک میکنه که به دنیای خودش برگرده، کریم میزنه زیر گریه و بعدش توسط سونیک آرام میشه. توی سونیک جنریشنز، اونها در مهمانی تولد سونیک دوباره همدیگه رو میبینن و شروع به خوش‌وبش میکنن.

 

سونیک خارپشت :

کریم همیشه از سونیک به عنوان برادر بزرگتر خودش یاد میکنه و مثل یه خواهر کوچولو برای سونیکه.

کریم سونیک رو به عنوان ناجی خودش میدونه و به دلیل طبع مودبانه ای که داره اون رو آقای سونیک (Mr.Sonic) صدا میزنه.

سونیک اولین بار او رو در سونیک ادونس 2 دید زمانی که قرار بود اونو مادرش رو نجات بده وقتی اونها ملاقات کردن و کریم برای تشکر به سونیک تعظیم کرد سونیک شوکه شد

 

[ شنبه 17 اسفند 1398 ] [ 18:15 ] [ UltraSonic ] [ بازدید : 238 ] [ نظرات (0) ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب
دانلود فن گیم Sonic Chrono Adventure (پنجشنبه 28 اسفند 1399)
بیوگرافی سالی ایکورن (سه شنبه 26 اسفند 1399)
دانلود سونیک منیا پلاس (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود فن گیم SonicSouls (آرشیو) (دوشنبه 25 اسفند 1399)
دانلود بازی Sonic 2 CD remake (دوشنبه 13 مرداد 1399)